Chata Naďa, Jeseníky

Horská chata Naďa je situována na samém okraji obydlené osady Pusté Žibřidovice v Jeseníkách. Nachází se v nadmořské výšce 650 m, což v zimním období znamená vždy dostatek sněhu. Chata je oplocená, ze všech stran je obklopena lesy, pozemkem protéká horský potok, obývaný nejen pstruhy.

Svou polohou a vybavením je vhodná pro skupiny i rodiny s dětmi, v létě pro vyznavače pěší turistiky, cykloturistiky nebo houbaření a v zimě pak pro milovníky všech druhů lyžování.

Celoroční provoz. Ubytování na víkend, silvestrovské pobyty apod. Minimální délka ubytování 2 dny. Ceník a volné termíny.

Kapacita

Chata nabízí ubytování až pro 15 osob. V prvním patře jsou 2 ložnice po šesti lůžkách, na chodbě v přízemí v obývacím pokoji pak u krbu mohou pohodlně přespat další tři osoby. Jsou k dispozici dvě přistýlky.

Vybavení

Chata je kompletně vybavena. V přízemí se nalézá koupelna s velkou rohovou vanou, umývadlem a WC. Teplá voda je nepřetržitě k dispozici jak v koupelně, tak v kuchyni.
Vytápění jak tuhými palivy (připraveným dřevem), tak elektřinou.

V kuchyni jsou kachlová kamna na tuhá paliva, elektrický sporák se sklokeramickou deskou a programovatelnou troubou, lednička, mikrovlnná trouba, topinkovač, rychlovarná konvice, nádobí, příbory. Na kuchyni navazuje jídelna, přes chodbu pak obývací pokoj s krbem, třemi sedačkami, dvěma stoly, satelitní televizí a krásným výhledem do zahrady.

V přízemí je k dispozici krytá osvětlená venkovní terasa s možností grilování.

Na zahradě je bazén o průměru 3,5 m, ohniště s posezením, zahradní krb, gril a udírna, kryté posezení a zahradní nábytek. Zahradou protéká horská bystřina.

U chaty je v uzavřeném prostoru k dispozici 5 parkovacích míst a kůlna na odložení kol, lyží a pod. Doporučujeme papuče s sebou 🙂

Doprava

Chalupa je v letním i zimním období přístupná po státní komunikaci.

AUTEM OD OSTRAVY

Ve Velkých Losinách u zámku odbočení vlevo směr Žárová, za Žárovou za horizontem sjezd do Pustých Žibřidovic, v polovině obce na křižovatce Y odbočit vlevo a pokračovat na konec obce. Předposlední dům v obci po levé straně Váš cíl – CHATA NAĎA.

AUTEM OD OLOMOUCE

Směr Hanušovice – Jeseník. Hned za Hanušovicemi za obcí Potůčník odbočka vpravo přes most na Pusté Žibřidovice, od mostu cca 200 m na pravé straně Váš cíl – CHATA NAĎA.

AUTOBUSEM

Zastávka Pusté Žibřidovice, cca 1 km od chaty.

VLAKEM

Zastávka Jindřichov, cca 1 km od chaty.